Kāpēc?
"Čaks Noriss nepārdod, no Čaka Norisa pērk." Pasaka ikvienam pārdevējam, vai ne?:)
Mirklī, kad ekonomikā "viss ir šokolādē", darboties pārdošanā ir viegli – klienti paši mums zvana un pērk, mums atliek vienīgi "padot" atbilstošāko produktu un pakalpojumu, noformēt līgumu un rēķinu utt. Arī pārdošanas plāni tiek sasniegti un tiek uzstādīti jauni rekordi, mēs saņemam lieliskus pārdošanas bonusus, kvartāla un gada prēmijas. Jūtamies veiksmīgi un neuzvarami. 2024. gadu prognozē kā globālās ekonomikas recesijas gadu. Daudzās nozarēs iepriekš vienmēr laipnie klienti ir kļuvuši piesardzīgi, rūpju mākti, budžeta Jūsu pakalpojumam nav, tas ir "iesaldēts" vai samazināts. Pārdošanas mērķus un bonusus sasniegt ir kļuvis grūtāk. Vieglie gadi ir pieradinājuši mūs "ka lietas notiek viegli." Tomēr, tieši izaicinošos apstākļos mēs redzam īstos pārdošanas vilkus un vilcenes. Nu tos, kuri ēd grūtības brokastīs un katru dienu izcīna uzvaras pārdošanas frontē, par spīti tirgus apstākļiem. Kā viņi to dara? Kā viņi motivē un disciplinē sevi un kolēģus arī "dienās, kad viss besī"? Kā viņi uzrunā "aukstos klientus?" Kādi ir viņu pārdošanas uzvaru ingredienti? Kā viņi noslēdz darījumus? Kā pārdevējam sasniegt rezultātu "digitālajā laikmetā?" Par šiem un citiem jautājumiem Trainify Pārdevēju dienā 2024!