```
Darbs ar parādniekiem
Tiem, kuru ikdiena ir saistīta ne vien ar produktu un pakalpojumu pārdošanu, bet arī klientu maksājumu disciplīnas administrēšanu
2024.gada 6. decembrī, klātienē - Mercure Hotel, Elizabetes ielā 101, 9:00 - 17:00
Izpratne par sekmīgas parādu atgūšanas pamatprincipiem
Ieskats parādnieku psiholoģijā
Tips and tricks, kurus izmantot ikdienā darbā ar debitoriem
Ātrāka uzņēmuma naudas līdzekļu aprite
Par kursu
Pasaule mainās....un pārmaiņas kļūst arvien ātrākas. Līdz ar ģeopolitiskajiem izaicinājumiem, energoresursu un tam sekojošā cenu kāpuma, mainās ne vien klientu pirkšanas paradumi, izvēles kritēriji, konkurence tirgū saasinās utt. Palielinās arī nākotnes riski: prognozes par klientu maksājumu disciplīnas pasliktināšanos, dažu nozaru uzņēmumu finansiālais stāvoklis. Tas neizbēgami ietekmēs mūsu klientu maksājumu disciplīnu, termiņus, iespējamu izvairīšanos no samaksas par piegādātajiem produktiem/pakalpojumiem.

Kā izvairīties no uzņēmuma līdzekļu iesaldēšanas? Kādi ir preventīvie pasākumi, lai izvairītos no pieaugoša uzņēmuma parādnieku portfeļa? Kā efektīvi organizēt parādnieku administrēšanas procesus organizācijā? Kā uzrunāt parādniekus – tiesiskie un psiholoģiskie aspekti. Par šo un daudz ko citu šajās mācībās.
Mācību programma
2024.gada 6. decembris
no 9:00 līdz 17:00
Dalības maksa 275 EUR + PVN
Mercure Hotel, Elizabetes ielā 101, Rīga
Pusdienas, kafijas pauzes ar uzkodām
iekļautas dalības maksas cenā
1
Darbs ar parādniekiem
Tā psiholoģiskie un likumdošanas aspekti
2
Kā organizēt efektīvu darbu ar debitoriem
Preventīvās darbības un rīki;
Efektīva piedziņas procesa pamatelementi un termiņi
3
Labās prakses piemēri
Vēstules, sms, zvani – sistēmas algoritmi un skripti
4
Dažādi parādnieku tipi
Kā identificēt katru no tiem?
Atbilstošas komunikācijas tehnikas izvēle rezultāta sasniegšanai
5
Darbs ar parādnieku iebildumiem
Kā saprast cik tie ir patiesi un kas patiesība aiz tiem slēpjas?
6
Kā atšķirt ļaunprātīgo nemaksātāju no īslaicīgās grūtībās nonākušā klienta?
Cik ļoti mums ir jāiedziļinās viņa individuālajā biznesa situācijā lai pieņemtu objektīvus lēmumus?
7
Kā veidot abpusējas uzticības pilnu sarunu?
Panākt vienošanos par parādu atmaksas termiņu
8
Kā saglabāt ilgtermiņa biznesa attiecības un klientu lojalitāti?
9
Parādu piedzīšanas speciālistam nepieciešamais īpašību kopums
10
KPI – jeb parādu piedzinēja darba efektivitātes mērījumi
Praktiski piemēri un idejas
11
Kā psiholoģiski atgūties pēc sarunām par parādu?
Iveta Rieksta
Kopš 2017. gada – Parādu Piedziņas nodaļas vadītāja Ārvalsts komersanta PlusPlus Baltic OU filiālē Latvijā
No 2013. gada – 2017. gadam Parādu Piedziņas nodaļas vadītāja Lindorff Latvija
9 gadi – Parādu Piedziņas nodaļas vadītāja uzņēmumā GE MONEY BANK

Iegūtas zināšanas, iemaņas un praktiska pieredze ar Parādu Piedziņu saistīto specifiku:
parādu piedziņas nodaļas izveide un pārvaldība;
parādu piedziņas apkalpošanas noteikumu izveide ( sarunas struktūra, sarunu skripti utt.);
parādu piedziņas procesu izveide;
apzvanes sistēmas ieviešana;
funkcijas, to galvenie uzdevumi un efektivitātes rādītāji (KPI);
kultūra – darbinieku vērtības, mikroklimats;
cilvēki – kompetences, motivācija;
darba organizācija – vispārējie un funkcionālie procesi;
tehnoloģiju attīstība.
Ir izveidoti un attīstīti parādu piedziņas procesi. Pamatojoties uz pētījumiem,
izstrādāti sarunu skripti, vēstuļu un e-pastu paraugi, ieviesta sarunu novērtēšanas sistēma.
Izveidota motivējoša darbinieku motivācijas sistēma. Izstrādāti darbinieku efektivitātes rādītāji.

Rezervēt dalību mācībās
Aizpildi pieteikuma formu
Mēs rezervēsim Jūsu dalību mācībās
Nosūtīsim rezervācijas apstiprinājumu un rēķinu par dalību
Jautājumu gadījumā zvaniet vai rakstiet +371 29 220 262 vai viktors@trainify.lv